Klantgericht schrijven gaat niet altijd vanzelf. Hoe verwoord je je boodschap in een brief, e-mailbericht of webtekst zodat de lezer zich aangesproken voelt? Hoe sluit je aan bij je lezer? En weet je welke kennis je lezer heeft en wat je nog moet uitleggen? In de e-learning krijg je hier handvatten voor.
De online training Klantgericht schrijven doorloop je zelfstandig. Je krijgt theorie en tips aangereikt en in de opdrachten kun je de opgedane kennis direct oefenen. Kortom: een praktische en flexibele manier om klantgericht schrijven onder de knie te krijgen en je schrijfvaardigheden te verbeteren.
Bij de opdrachten en oefeningen krijg je feedback via het e-learningsysteem. Ook de goede antwoorden en verwijzingen naar de theorie zijn in het programma verwerkt.
Duur
De gemiddelde studieduur voor de online training Klantgericht schrijven is 10 uur. Vanaf het moment dat je begint, heb je 8 maanden om de training af te ronden.
Programma
Je gaat zelfstandig aan de slag met de leerstof in de interactieve leeromgeving. Je krijgt kort en overzichtelijk theorie aangeboden en je oefent veel met gerichte en afwisselende opdrachten. Bij de opdrachten en oefeningen krijg je feedback via het e-learningsysteem.
De training is opgebouwd uit 7 blokken:
Je werkt aan de volgende doelstellingen:
Doelgroep
De online training Klantgericht schrijven past bij jou als:
De online training is geschikt voor deelnemers van alle opleidingsniveaus. Als Nederlands niet je moedertaal is en je twijfelt of je taalniveau toereikend is, neem dan contact op met Metris Groep om te overleggen.